Online video igra “Keks na keks” proglašena je za najinovativniji PR projekat u Srbiji u 2009. godini. Žiri Društva Srbije za odnose sa javnošću proglasio je na sinoć održanom trinaestom po redu godišnjem skupu PR stručnjaka online video igru “Keks na keks”, koju je za potrebe kompanije Bambi-Banat osmislio E-PR sektor agenciji McCann Erickson PR a realizovao Istok Pavlović, za najinovativniji PR projekat na domaćem internetu u 2009. godini. Ovo je treće PRiznanje za redom za E-PR tim agencije McCann Erickson PR.
Nagrada u kategoriji “Inovativna primena novih tehnologija” osvojena je ove godine jer je uvođenje novog pakovanja Bambijevog Kolo keksa komunicirano kroz igricu u kojoj je posetilac veb sajtawww.igre-igrice.rs bio u prilici da upravlja njegovom proizvodnjom i pakovanjem. Samo u prvih mesec dana, u periodu dok je igrica imala nagradni karakter, ona je odigana preko 35.000 puta a i sada se može igrati na adresi www.igre-igrice.rs/igra/kolo-keks-na-keks/319.
O mogućnostima koje internet pruža kompanijama za promociju njihovih proizvoda Miloje Sekulić direktor E-PR sektora agencije za odnose sa javnošću McCann Erickson Public Relations kaže: “Svuda u svetu Internet u većini koriste mlađe osobe sa većim materijalnim mogućnostima. Da bi se on masovno koristio u komunikaciji brendova sa potrošačima bilo je potrebno sačekati trenutak kada će oni biti u velikom broju online. Taj trenutak je prema pokazateljima koje je u septembru prošle godine izneo Republički zavod za statistiku Republike Srbije kucnuo i kod nas. Preko 33% stanovnika Srbije koristi internet od čega svakog dana u virtuelnom svetu nađe oko 1.300.000 njih. Ako tome dodamo podatak da na najpopularnijoj društvenoj mreži Facebooku ima preko 2.000.000 naloga registrovanih sa odrednicom “Srbija” shvatamo da je to armija potrošača. U kompaniji Bambi-Banat ovo je na vreme shvaćeno, a jedan od rezultata je i nagrada koju smo vеčeras zajedno osvojili”
Predviđajući da će Internet postati važan kanal komunikacije, u agenciji McCann Erickson PR je pre tri i po godine formiran poseban sektor fokusiran na primenu njegovih mogućnosti u komunikaciji. Do sada je E-PR tim realizovao preko sto kampanja za više od trideset klijenata. U rezultat rada E-PR sektora ubrajaju se i nagrade Društva Srbije za odnose sa javnošću u kategoriji “Inovativna primena novih tehnologija” osvojene 2008. godine za kampanju rađenu u korist kompanije Coca-Cola i 2009. za Allen Carr’s centar.
One su rezultat praćenja trendova na polju razvoja interent servisa i njihovom prilagođavanju konkretnim zahtevima klijenata. Razvoj interneta snažno ide ka društvenim mrežama i medijima kao najznačajnijim veb lokacijama pa je E-PR sektor razvio uslugu brige o reputaciji klijenata i njihovih brendova na njima. Za sada se ona realizuje za kompanije Coca-Cola, Carlsberg i Toshiba sa tendencijom značajnog proširenja do kraja godine.