Personal magazin
  • Blog
  • Internet
  • Mobile
  • Hardware
  • Software
  • IT
  • Tehno – Nauka
  • Arhiva
IT VESTI
Kompanije ne ulažu u sajber bezbednost
Prvih 30 godina IT kompanije Saga New Frontier...
HONOR predstavio novi pametni sat – HONOR MagicWatch...
OBELEŽEN DAN INFORMATIČARA SRBIJE
Sajam audio-video tehnike HI-FILES SHOW 23. i 24....
Održan Microsoft Azure trening
U Beogradu odrzan forum „Real Transformation” kompanije Dell...
United Grupa preuzima Vivacom
Data Science Conference – posetite najveću Evropsku konferenciju...
Kompanije SES i Towercom potpisale višegodišnje produženje ugovora...

Personal magazin

  • Blog
  • Internet
  • Mobile
  • Hardware
  • Software
  • IT
  • Tehno – Nauka
  • Arhiva
DogađajiMarketing & PR

Treće PRiznanje za redom za E-PR tim agencije McCann Erickson PR

Jun 3, 2010

Online video igra “Keks na keks” proglašena je za najinovativniji PR projekat u Srbiji u 2009. godini. Žiri Društva Srbije za odnose sa javnošću proglasio je na sinoć održanom trinaestom po redu…

Online video igra “Keks na keks” proglašena je za najinovativniji PR projekat u Srbiji u 2009. godini. Žiri Društva Srbije za odnose sa javnošću proglasio je na sinoć održanom trinaestom po redu godišnjem skupu PR stručnjaka online video igru “Keks na keks”, koju je za potrebe kompanije Bambi-Banat osmislio E-PR sektor agenciji McCann Erickson PR a realizovao Istok Pavlović, za najinovativniji PR projekat na domaćem internetu u 2009. godini. Ovo je treće PRiznanje za redom za E-PR tim agencije McCann Erickson PR.

Nagrada u kategoriji “Inovativna primena novih tehnologija” osvojena je ove godine jer je uvođenje novog pakovanja Bambijevog Kolo keksa komunicirano kroz igricu u kojoj je posetilac veb sajtawww.igre-igrice.rs bio u prilici da upravlja njegovom proizvodnjom i pakovanjem. Samo u prvih mesec dana, u periodu dok je igrica imala nagradni karakter, ona je odigana preko 35.000 puta a i sada se može igrati na adresi www.igre-igrice.rs/igra/kolo-keks-na-keks/319.

O mogućnostima koje internet pruža kompanijama za promociju njihovih proizvoda Miloje Sekulić direktor E-PR sektora agencije za odnose sa javnošću McCann Erickson Public Relations kaže: “Svuda u svetu Internet u većini koriste mlađe osobe sa većim materijalnim mogućnostima. Da bi se on masovno koristio u komunikaciji brendova sa potrošačima bilo je potrebno sačekati trenutak kada će oni biti u velikom broju online. Taj trenutak je prema pokazateljima koje je u septembru prošle godine izneo Republički zavod za statistiku Republike Srbije kucnuo i kod nas. Preko 33% stanovnika Srbije koristi internet od čega svakog dana u virtuelnom svetu nađe oko 1.300.000 njih. Ako tome dodamo podatak da na najpopularnijoj društvenoj mreži Facebooku ima preko 2.000.000 naloga registrovanih sa odrednicom “Srbija” shvatamo da je to armija potrošača. U kompaniji Bambi-Banat ovo je na vreme shvaćeno, a jedan od rezultata je i nagrada koju smo vеčeras zajedno osvojili”

Predviđajući da će Internet postati važan kanal komunikacije, u agenciji McCann Erickson PR je pre tri i po godine formiran poseban sektor fokusiran na primenu njegovih mogućnosti u komunikaciji. Do sada je E-PR tim realizovao preko sto kampanja za više od trideset klijenata. U rezultat rada E-PR sektora ubrajaju se i nagrade Društva Srbije za odnose sa javnošću u kategoriji “Inovativna primena novih tehnologija” osvojene 2008. godine za kampanju rađenu u korist kompanije Coca-Cola i 2009. za Allen Carr’s centar.

One su rezultat praćenja trendova na polju razvoja interent servisa i njihovom prilagođavanju konkretnim zahtevima klijenata. Razvoj interneta snažno ide ka društvenim mrežama i medijima kao najznačajnijim veb lokacijama pa je E-PR sektor razvio uslugu brige o reputaciji klijenata i njihovih brendova  na njima. Za sada se ona realizuje za kompanije Coca-Cola, Carlsberg i Toshiba sa tendencijom značajnog proširenja do kraja godine.

Treće PRiznanje za redom za E-PR tim agencije McCann Erickson PR was last modified: June 3rd, 2010 by Redakcija
E-PRE-PR timKeks na keksMcCann Erickson PRMiloje-SekulićPRiznanjevideo igra
previous post
PRijem 2010 – PRiZNANJA za Profesionalce
next post
Internet Explorer 8 najveći dobitnik u maju

Pročitajte i ovo!

OBELEŽEN DAN INFORMATIČARA SRBIJE

Sajam audio-video tehnike HI-FILES SHOW 23. i...

Održan Microsoft Azure trening


Leave a Comment Cancel Reply

Najnovije IT vesti!

  • Prekršajne prijave protiv Fejsbuka i Gugla u Srbiji

  • Novosti za korisnike Platne Super Kartice u Tehnomanija objektima

  • Dvosatna greška na Crni petak koštala FOREO deset miliona dolara

  • 2020 – Godina elektrohemije u Srbiji

  • Kaspersky sarađuje sa dizajnerom nakita kako bi zaštitili jedinstvenu ljudsku biometriju u digitalnom svetu

  • Žoze Murinjo potpisao novi ugovor sa Nordeusom

  • Svaki treći računar koji obrađuje biometriju lica pokuša da ukrade podatke ili uspostavi daljinsku kontrolu

  • Siguran print za unutrašnje prostore sa Canon UV460

  • Sajber kriminalci kradu podatke kreditnih kartica gostiju hotela širom sveta

  • Kompanije ne ulažu u sajber bezbednost

Iskoristite priliku!

Komentari

  • Ena on Besplatna e-knjiga za Autodesk Revit Architecture 2014
  • Name on Hakerska grupa Turla skriva malver u softveru koji se koristi za izbegavanje cenzure interneta
  • Vanja on Besplatna e-knjiga za Autodesk Revit Architecture 2014
  • Milan Durdevic on Besplatna e-knjiga za Autodesk Revit Architecture 2014
  • Filip on Besplatna e-knjiga za AutoCAD 2014

Blogroll

  • CRI – RS. domeni CRI je Internet provajder okrenut klijentima koji u prvi plan stavljaju kvalitet osnovnog servisa i pratećih usluga.
  • Mobilni telefoni Blog o mobilnim telefonima i aplikacijama
  • MOTOR blog
  • Svakodnevica blog

Najnovije s bloga!

Del Boyev trotočkaš iz našeg sokaka

Del Boyev trotočkaš iz našeg sokaka

Yugo ipak nije bio “najgori automobil na svetu”

Yugo ipak nije bio “najgori automobil na svetu”

Review: Rapoo 7800P – laserski bežični miš

Review: Rapoo 7800P – laserski bežični miš

  • Facebook
  • Twitter
  • Google +

Back To Top