Telekomunikacije

94% prenetih fiksnih brojeva u mrezi United grupe

Prema zvani;nom izvestaju RATEL-a, i tokom septembra je ubedljivo najveci procenat korisnika koji su preneli svoj fiksni broj presao u mrezu United grupe, u okviru koje uslugu fiksne telefonije u Srbiji pruzaju SBB, KDS, JET TV i Beogrid – cak 94% (89% u SBB).

Ove kompanije izazivaju najvece interesovanje korisnika od pocetka liberalizacije fiksne telefonije, a zanimljivo je da nijedan njihov korisnik nije preneo svoj broj u mrezu drugog operatera.

 united_group

Za pretplatu od samo 390 dinara korisnici SBB, KDS, JET TV ili Beogrid telefonije svakog meseca dobijaju i 100 minuta ukljucenih u pretplatu za razgovore ka svim fiksnim brojevima drugih operatera u Srbiji i u jos preko 70 zemalja. Korisnici digitalnih Trio paketa dobijaju 200 minuta fiksne telefonije ukljucenih u pretplatu.

Nakon isteka ovih minuta, razgovore u okviru fiksne telefonije u Srbiji, bili oni u toku dana ili noci, gradski ili medjugradski, placace 1 dinar po minuti.

Obezbedjeni su i besplatni razgovori izmedju SBB, KDS, JET TV i Beogrid korisnika. Kako United grupa posluje i u regionu, omoguceni su i besplatni pozivi ka Telemach mrezama u Sloveniji i Bosni i Hercegovini, kao i Total TV mrezi u Hrvatskoj i NetTV Plus brojevima bilo gde u celom svetu.

SBB, KDS, JET TV i Beogrid svojim korisnicima nude uslugu digitalne fiksne telefonije, koju u svetu koristi preko sto miliona domacinstava. Pored cistog i besprekornog zvuka, ona omogucava i besplatno koriscenje svih naprednih funkcija kao sto su identifikacija broja, poziv na cekanju, brzo biranje, preusmeravanje poziva i govorna posta.

Najveci broj domacinstava odlucuje se da fiksnu telefoniju uzme u okviru digitalnih Trio paketa sa D3 digitalnom televizijom i kablovskim internetom i na taj nacin poveze sve telekomunikacione usluge, sto je trend svuda u svetu jer omogucava znacajne ustede, bogatiju ponudu, jedan mesecni racun i jedan broj kontakt centra za sva pitanja.

Usluga prenosa broja je potpuno besplatna, a sama procedura podnosenja zahteva je svedena na jedan korak i moze se obaviti pozivanjem Korisnickog centra ili dolaskom u bilo koju poslovnicu.

Leave a Reply