ericsson
Telekomunikacije

Makedonski Telekom potpisao ugovor o upravljanim servisima sa kompanijom Ericsson

Kompanija Ericsson je izabrana da upravlja mrežnom infrastrukturom Makedonskog Telekoma

Kompanija Ericsson  izabrana je za partnera za upravljane servise od strane Makedonskog Telekoma u Makedoniji, koji je deo Deutsche Telekom grupe. Kompanija Ericsson će preuzeti odgovornost za poslovanje u segmentima mreže, podrške, terenskih operacija i pasivnih mreža, kao i usluge održavanja infrastrukture fiksnih i mobilnih mreža Makedonskog Telekoma.

U okviru ovog ugovora, zaposleni Makedonskog Telekoma koji rade u ovim oblastima nastaviće da obavljaju svoje poslove u okviru kompanije Ericsson od jula 2016.

Andreas Majerhofer, generalni direktor Makedonskog Telekoma, rekao je: „Partnerstvo sa kompanijom Ericsson, kompanijom koja ima globalno iskustvo i dokazanu stručnost u održavanju kompleksnih telekomunikacionih mreža, omogućiće nam da posvetimo još više pažnje našim klijentima. Siguran sam da ćemo zadržati epitet „najbolja mreža“ uz partnera koji je vodeći u svetu u ovoj oblasti i radićemo efikasnije i uz veću kompetitivnu prednost kako bismo pružili najbolje korisničko iskustvo.“

Antonio Pasarela, direktor kompanije Ericsson za tržišta Albanije, Makedonije, Crne Gore i Srbije rekao je: „Naša organizacija globalnog pružanja usluga i dugogodišnje iskustvo u upravljanju mrežama operatora omogućava nam da dostignemo nivoe učinka i ekonomičnosti u razmerama koje su zaista neuporedive. Mi novim zaposlenima želimo toplu dobrodošlicu u globalnu Ericsson porodicu, u kojoj će imati mogućnost da dalje unapređuju svoje veštine i da napreduju u svojim karijerama. Veštine i iskustva zaposlenih Makedonskog Telekoma će dodatno obogatiti naše mogućnosti i vremenom će rezultirati unapređenim uslugama za krajnje korisnike.“

Kompanija Ericsson je partner i glavni dobavljač telekomunikacionih rešenja Makedonskog Telekoma više od 20 godina.

Ugovor o upravljanim servisima sa kompanijom Ericsson omogućava operatorima ne samo da postignu finansijske uštede, već i da stvore održivu poslovnu diferencijaciju. Ne postoje dva identična operatora, a kompanija Ericsson koristi diferencirane modele angažovanja i lokalno znanje dobijeno od više od 66.000 profesionalaca u oblasti usluga koji rade u 180 zemalja širom sveta, kako bi se prilagodili individualnim zahtevima svakog od klijenata.

Leave a Reply