Korisnici Apple računara češće koriste društvene mreže za upoznavanje i romantične sastanke

Apple korisnici i društvene mreže

Apple korisnici i društvene mreže

U susret Danu zaljubljenih, kompanija Kaspersky Lab sprovela je istraživanje kako bi uočila određene obrasce romantičnog ponašanja na društvenim mrežama. Rezultati istraživanja ukazali su na to korisnici koji pristupaju internetu preko Mac računara u znatno većoj meri demonstriraju romantično ponašanje na društvenim mrežama.

Svaka veza počinje sa upoznavanjem. U tom segmentu, prema istraživanju, vlasnici Mac računara predstavljaju lidere bez konkurencije: 14 odsto njih izjavilo je da koristi društvene mreže za zakazivanje romantičnih sastanaka, dok ih 11 odsto koristi za traženje seksualnih partnera. Ovi procenti su dvostruko veći u poređenju sa prosekom svih ispitanika koji su učestvovali u istraživanju (8 odsto za sastanke, 5 odsto za seksualne partnere). Upravo zbog toga ne čudi podatak da korisnici Mac računara češće otkrivaju lične detalje, kao što je status veze (83 odsto, u poređenju sa ukupnim prosekom od 63 odsto) i seksualna orijentacija (70 odsto, u poređenju sa ukupnim prosekom od 44 odsto), na društvenim mrežama.

Takođe, korisnici Mac računara će u većoj meri deliti informacij o svojim romantičnim aktivnostima na društvenim mrežama, pri čemu je čak trećina (31 odsto) izjavila da bi vrlo rado to uradila. Na primer, prosek svih ispitanika za ovu kategoriju iznosio je 16 odsto.

Kako društvene mreže utiču na privatne živote korisnika koji već imaju partnera? Skoro polovina (46 odsto) ispitanika izjavila je da su se njihove veze poboljšale zbog društvenih mreža. Korisnici Mac računara prednjače i u ovoj kategoriji, pri čemu je čak 68 odsto njih izjavilo da su društvene mreže poboljšale njihove veze. Međutim, to može biti posledica činjenice da oni preferiraju da komuniciraju sa partnerima preko društvenih mreža – 45 odsto njih izjavilo je da koristi ovaj vid komunikacije za interakciju sa voljenim osobama, dok je prosek za sve ispitanike iznosio tek 36 odsto.

„Još uvek ne razumemo dovoljno kako naše virtuelne aktivnosti utiču na naše živote, uključujući i odnose sa voljenim osobama. U nekim situacijama, naravno, društvene mreže su zaista korisne. Na primer, one nam omogućuju da budemo u kontaktu sa osobama koje fizički nisu u našoj blizini. Međutim, ne bi trebalo da zaboravimo i na rizike koji se pojavljuju pri ovakvom vidu komunikacije. Neretko se dešava da društvene mreže stvore probleme u vezama, pa čak i da utiču na njihovo okončanje, tako da bi trebalo da budemo veoma obazrivi kada su u pitanju informacije koje delimo sa prijateljima, i da razmislimo da li te informacije mogu negativno da utiču na njih”, izjavio je Andrej Močola (Andrey Mochola), direktor sektora za krajnje potrošače u kompaniji Kaspersky Lab.
Kako bi izbegli situaciju da budu inficirani nečim ozbiljnijim od običnog „ljubavnog virusa“, kompanija Kaspersky Lab savetuje korisnicima da uvek koriste pouzdana bezbednosna rešenja. U digitalnom svetu, na primer, ljubitelji Apple proizvoda mogu da koriste Kaspersky Internet Security for Mac.