Finansijski rezultati kompanije LG za prvi kvartal 2020

LG Electronics (LG) objavio je iznose konsolidovanih prihoda za prvi kvartal tekuće godine od 14.73 biliona vona (12.45 milijardi američkih dolara). Iako je ukupan prihod nešto manji u odnosu na isti period prošle godine, operativni prihod je veći za 21.1 odsto od prvog kvartala u 2019, čime je po drugi put u istoriji operativni profit u jednom kvartalu premašio 1 bilion vona. Operativna marža od 7.4 odsto je najveća ostvarena marža prvog kvartala u istoriji kompanije.

  • Kompanija LG Home Appliance & Air Solution prijavila je prihode u prvom kvartalu od 5.42 biliona vona (4.58 milijardi dolara) i neto profita od 753.5 milijardi vona (636.8 miliona dolara). Prihodi su skoro nepromenjeni u odnosu na prošlu godinu, jer je umanjenu potražnju u svetu tokom pandemije nadomestila povećana prodaja aparata na bazi pare u Južnoj Koreji, poput mašina za pranje veša i posuđa, fenova i garderobera za kvalitetno održavanje odeće, što oslikava pojačano interesovanje potrošača u zdravlje i higijenu. Neto profit (3.6 odsto veći nego lane) i neto marža su najveći od osnivanja kompanije, što je rezultat umanjenih cena i povećane potrebe za kvalitetnim proizvodima.
  • Kompanija LG Home Entertainment prihodovala je 2.97 biliona vona (2.51 milijardi dolara) što je za 4.8 odsto manje nego u istom periodu prošle godine, kao posledicu ograničene ponude i umanjene potražnje širom sveta usled nižeg poverenja potrošača u tržište. Uzimajući u obzir novu klasifikaciju proizvoda informacionih tehnologija iz kompanije za kućnu zabavu u kompaniju za poslovna rešenja u ovoj godini, operativni prihod od 325.8 milijardi vona (275.32 miliona dolara) je porastao za 31.7 odsto u odnosu na isti period prošle godine, što je učinak operativne efikasnosti i proširenja ponude vrhunskim proizvodima poput OLED i NanoCell televizora. S obzirom na to da je pandemija negativno uticala na potražnju, kompanija je adekvatno prilagodila udeo prestižnih proizvoda na tržištu, šireći on-lajn prodaju, a ujedno optimizovala raspoložive resurse i pojednostavila upravljanje aktivom, kako bi povećala profitabilnost u budućnosti.
  • Kompanija LG Mobile Communications je u prvom kvartalu od prodaje prijavila 998.6 milijardi vona (843.9 miliona dolara) čime su operativni gubici iz prethodnog kvartala suženi na 237.8 milijardi vona (200.96 miliona dolara). Prodaja u prvom kvartalu je opala za skoro 34 odsto u odnosu na prošlogodinje brojke, prevashodno zbog ometenog snabdevanja od strane kineskih partnera. Troškovi su dodatno zauzdani proizvodnom i marketinškom efiksnošću, stalnim naporima da se ublaže posledice pandemije. Lansiranje novog pametnog 5G telefona LG Velvet u Južnoj Koreji tokom drugog tromesečja ozančiće novi pravac svojom drugačijom dizajnerskom filozofijom, konkurentnim, a jasnim vrednostima i još boljim inicijativama za on-lajn prodaju.
  • Kompanija LG Business Solutions je u prvom kvartalu generisala 1.71 biliona od prodaje (1.44 milijardi dolara), što je više za 3.5 odsto u odnosu na isti period u 2019. i 18.8 odsto većeg prihoda u odnosu na prošli kvartal, zahvaljujući povećanoj prodaji solarnih modula i proizvoda namenjenih IT industriji kao što su LG gram notebook. Neto zarada od 212.2 milijardi vona (179.3 miliona dolara) je povećanje od 26.3 odsto u odnosu na isti period prošle godine i čak 159 odsto više nego prethodni kvartal zbog skoka u prodaji solarnih modula, stabilnim profitabilnosti koju donose informacioni displeji kao i inovacije u načinu proizvodnje. Da bi predupredila i minimalizovala potencijalne neželjene posledice pandemije, kompanija će uložiti dodatne napore da proširi on-lajn prodaju IT proizvoda kako bi zauzela veći udeo na tržištima telekomunikacije i učenja na daljinu.
  • Kompanija LG Vehicle Component Solutions zabeležila je u prvom kvartalu prihode od 1.32 biliona vona (1.11 milijardi dolara), što je za 2.1 odsto manje nego lane uz operativne gubitke od 96.8 milijardi vona (81.8 miliona dolara) kao rezultat ometenog poslovanja na automobilke industrije u Severnoj Americi i Evropi. Da bi minimalizovala rizik od globalne pandemije, kompanija će ubrzati optimizaciju lanca snabdevanja, uzimajući u obzir umanjenu potražnju automobilskih proizvođača, dok nastavlja sa unapređenjem poslovne strukture uz dodatne uštede u drugom tromesečju.