Mobile

Apple-ov oglas “Neshvaćeni” dobio Emmy-ja za najbolji oglas godine

Applov oglas „Neshvaćeni“, koji je kreiran u američkoj oglašivačkoj agenciji TBWA\Media Arts Lab, režirao je Lance Acord iz američke produkcijske kuće Park Pictures.

Spot prikazuje tinejdžera koji je božićne večeri sve vreme „prilijepljen“ na svoj iPhone, umesto da bi vreme provodio sa porodicom, ali na kraju se otkrivaju njegove prave namere – hteo je da snimi nezaboravne trenutke u porodičnom krugu.

Oglas „Neshvaćeni“ je pobedio četiri izuzetno jaka konkurenta, među njima i dva oglasa sa finalne utakmice u američkom fudbalu Super Bowl, za Budweier „Pseća ljubav“ i ‘Dobrodošlica heroju’ koji su kreirani u američkoj agenciji Anomaly, „Dečija dovitljivost“, rad agencije BBDO za General Electric i „Mogućnosti“ kojeg je za Nike kreirala agencija Wieden + Kennedy.

U nastavku pogledajte svih pet najboljih spotova iz 2014. godine:

„Neshvaćeni“, klijent: Apple, agencija: TBWA\Media Arts Lab

Leave a Reply