Mobile

Cela kampanja za “OnePlus One” svega 300 dolara

Najbolji pametni telefoni koji se svake godine predstavljaju uglavnom dolaze i uz veliku marketinšku promociju koja je podjednako impresivna kao i njihove performanse i mogućnosti, međutim, postoje i izuzeci.

Kineska kompanija OnePlus nedavno je izjavila da je uspela da proda 500.000 primeraka svog One smartfona sa marketinškim budžetom od svega 300 dolara.

OnePlus One je svoju reputaciju uglavnom zaradio zahvaljujući zadovoljnim korisnicima i dobrim recenzijama i preporukama na društvenim sajtovima.

OnePlus-One
Skoro celokupan budžet potrošen je na Facebook oglase, ali ko-osnivač kompanije Karl Pej, deo uspeha pripisuje i korisnicima željnih novih tehnologija.

„Otkrili smo da smo sada dosegli kritičnu masu korisnika. Oni nam sada pomažu da organski prenesemo informacije o One-u dalje“, izjavio je Pej.

Prodaja ovog smartfona možda bi bila i veća da nije komplikovanog sistema pozivnica za kupovinu, međutim, Pej i tu vidi prednost.

Sistem slobodnog naručivanja bi mogao da dovede da maksimalne prodaje na samom početku, dok na ovaj način interesovanje javnosti samo raste.

Leave a Reply