Mobile

Indeks mobilnih aplikacija za kupovinu – „Mobile Top App Index by MasterCard“

Kompanija MasterCard danas je na „World Retail Congress“ konferenciji najavila uvođenje jedinstvenog evropskog indeksa za detaljno prikazivanje svih javno dostupnih mobilnih aplikacija za kupovinu pod nazivom „Mobile Top App Index by MasterCard“.

Ovaj indeks se koristi za pronalaženje najboljih mobilnih aplikacija za kupovinu na različitim evropskim tržištima i otkriva kako potrošači koriste mobilnu tehnologiju prilikom kupovine u pokretu.

Najbolje mobilne aplikacije za kupovinu u Evropi u 20 kategorija će biti objavljene na Svetskom kongresu mobilnih tehnologija u martu 2015 godine.

Top-App-Index

„S obzirom na to da se inovacije razvijaju uporedo sa rastućom potražnjom potrošača, nikada nije bilo jednostavnije kupovati putem mobilnih uređaja. MasterCard je tehnološka kompanija koja povezuje banke, trgovce i potrošače. Naš „Mobile Top App Index“ će identifikovati najbolja rešenja u oblasti mobilnih aplikacija za kupovinu, a sve u korist potrošača i trgovaca iz Evrope”, rekao je Havier Perez, predsednik kompanije MasterCard Europe.

 

Ovaj indeks će rangirati sve mobilne aplikacije u 36 evropskih zemalja. Tim posvećenih stručnjaka iz kompanije MasterCard, koji će blisko sarađivati sa dr Karstenom Sorensenom, vanrednim profesorom digitalnih inovacija na Londonskoj školi ekonomije i političkih nauka, vršiće procenu aplikacija. Dr Karsten Sorensen rekao je: „Raznovrsnost postojećih aplikacija za pametne telefone iz osnova menja način na koji ljudi razmišljaju o svojim potrebama, a blizak odnos koji ljudi izgrađuju sa svojim pametnim telefonima povećava potražnju za inovativnim aplikacijama visokog kvaliteta. S obzirom na to da je kupovina jedna od stvari koje obavljamo svakog dana, „Top App Index“ kompanije MasterCard ima potencijal da pomogne potrošačima da pronađu aplikaciju za kupovinu koja im je potrebna i funkcionisaće kao katalizator za celu industriju”.

 

Pre lansiranja „Mobile Top App Index“ kompanije MasterCard, sprovedeno je istraživanje potrošača o načinu na koji trenutno koriste mobilne aplikacije prilikom kupovine.

  • Više od polovine korisnika pametnih telefona u Evropi već ima aplikacije za kupovinu na svojim telefonima, pri čemu 56% tih potrošača ih redovno i koristi. Korisnici pametnih telefona iz Evrope – njih 38%, izjavili su da planiraju da koriste mobilne aplikacije tokom narednih 12 meseci.
  • Najpopularnije aplikacije za kupovinu su one koje omogućavaju dopunu kredita na mobilnom telefonu i kupovinu različitih medijskih sadržaja. Kupovina modnih i kozmetičkih proizvoda, kao i ulaznica za zabavne događaje u pokretu je takođe postala popularna. Oko 30% redovnih korisnika aplikacija izjavilo je da su koristili ove opcije.
  • Dok je bezbednost i dalje najveća briga onih koji kupuju putem mobilnog telefona, istraživanje je pokazalo da je 60% ispitanika izjavilo da bi češće kupovali preko mobilnih aplikacija ako bi na taj način uštedeli novac ili izbegli razne neprijatnosti.

 

Kris Kangas, šef odeljenja za beskontaktno plaćanje u Evropi u kompaniji MasterCard, zaključio je: „Svesni smo da većina ljudi već obavlja kupovinu putem mobilnog telefona. Postoje izvanredne aplikacije brojnih trgovaca u Evropi, međutim teško je ispratiti koja je aplikacija najbolja zbog različitih tržišta i jezika. Uveren sam da ćemo do završetka rada na našem Indeksu u martu 2015. godine biti u mogućnosti da identifikujemo najinovativnije aplikacije za kupovinu u Evropi i da ćemo moći da podelimo ove vredne rezultate o tržištu mobilnih aplikacija za kupovinu”.

Leave a Reply