Mobile

Lenovo kampanja u najužem izboru za prestižnu nagradu “European Excellence Awards”

Konsultantska kuća Grayling sa zadovoljstvom objavljuje da su se četiri projekta koja su osmislili i sproveli njeni konsultanti plasirala u najuži izbor finala smotre najboljih evropskih projekata i kampanja iz oblasti odnosa s javnošću – “European Excellence Awards”.

Jedan od projekata kompanije Grayling koji se plasirao u finale, u  kategoriji najbojih projekata sa područja JI Evrope (tržišta Bugarske, Rumunije, Hrvatske, Slovenije, Srbije, Crne Gore i Bosne i Hercegovine) je i projekat predstavljanja Lenovo smart telefona u Srbiji. Ovu integrisanu multikanalnu kampanju, za Lenovo je u potpunosti osmislio, i sa partnerima organizovao, tim konsultanata kompanije Grayling u Srbiji, tokom oktobra 2013. godine.

Nataša Trslić Štambak, izvršna direktorka kompanije Grayling za SEE region, prokomentarisala je ovo priznanje: „Veliki je uspeh biti u najužem izboru za nagradu u oštroj konkurenciji ovako prestižne smotre. U toku realizacije našeg projekta u Srbiji, lokalni Grayling tim je pokazao veliku kreativnost i razumevanje specifičnih potreba koje imaju ciljne javnosti klijenta, kao i izvrsnost u istovremenom izvršenju aktivnosti ova kompanje kroz više različitih kanala komunikacije. Veliko je priznanje što su ti napori prepoznati od strane evropske PR struke.”
“European Excellence Awards” je jedna od najprestižnijih godišnjih smotri koje se organizuje na području Evrope, a nagradama se odaju priznanja najznačajnijim projektima i kampanjama iz oblasti odnosa s javnošću i komunikacija. Konačna odluka o pobednicima svake od kategorija biće doneta nakon zasedanja žirija 3. decembra, a nagrade će biti dodeljenje na Gala događaju koji će biti upriličen 4. decembra 2014. godine u Parizu.

Leave a Reply