Meizu-MX4
Mobile

MEIZU MX4 stigao u Telenor

MEIZU proizvođač pametnih telefona, od sada je prisutan i na tržištu Srbije sa svojim novim modelom, Meizu MX4. Meizu MX4 je ekskluzivno dostupan u ponudi Telenora.

Novi model MEIZU MX4 je osvojio poverenje kako profesionalaca tako i korisnika, svojim dizajnom, korisničkim iskustvom, izvanrednim performansama i specifikacijama. MX4 je telefon sa ekranom od 5,36 inča kojeg karakteriše tanak ram od 2,6 mm širine. Uz blisku saradnju sa SHARP, JDI, Sony i Mediatek kompanijama, ovaj pametni telefon ima full HD ekran, glavnu kameru od 20,7 megapiksela, 8-jezgarni procesor MTK6595, koji omogućava brz protok, prenos podataka i grafiku, Sony i Samsung 3100 mAh bateriju i Hi-Fi audio čip. Sva moć MX4 je upakovana u samo 147 grama.

Meizu-MX4

Novi operativni sistem se bazira na Android platformi 4.4.2 KitKat, a Flyme, operativni sistem i nadogradnja Androida za Meizu telefone dolazi u verziji 4, i fokusiran je na čist dizajn i jednostavnost. Meizu MX4 je dostupan u dve boje u Srbiji, u tamno sivoj i beloj.

Kompanija MEIZU dizajnira i proizvodi pametne telefone tako da pružaju jednostavno, intuitivno iskustvo za korisnike čije vreme treba da se iskoristi u korišćenju uređaja, a ne u pronalaženju načina kako te uređaje da koriste. Baziran na poslovnoj filozofiji i posvećenosti ostvarivanju savršenstva i dugoročnog razvoja, MEIZU ostaje fokusiran na razvijanje inovativnih i jednostavnih za korišćenje pametnih telefona.

mx4

 

MEIZU telefoni su karakteristični po udobnom dizajnu sa jedinstvenim širokim ekranom, izvrsnim kvalitetom zvuka, visoko definisanom kamerom i jednostavnim, elegantim korisničkim interfejsom, koji kombinuje performanse, lakoću korišćenja i funkcionalnost sa izdržljivošću.

Meizu je brend koji pomera granice po pitanju dizajna, karakteristika, inovacija, kao i cene i podrške. Dolazak Meizu brenda na evropsko i srpsko tržište je sjajna vest za sve ljubitelje inovacija, koji žele novo premium iskustvo korišćenja pametnog telefona.

MX4

MEIZU

MEIZU je osnovan 2003. godine u Kini i širi se na tržište pametnih telefona 2008. godine. Potpuno je fokusiran na razvoj pametnih telefona, kreirajući inovativne i intuitivne proizvode za svakodnevnu upotrebu. Sa više od 1.000 zaposlenih i 600 prodavnica, kompanija je izgradila globalno prisustvo u Hong Kongu, Izraelu, Rusiji i Ukrajini.

Leave a Reply