wechat
Mobilne aplikacije

Novine u WeChat mobilnoj aplikaciji

Prema najnovijim najavama iz kompanije Tencent, svaki korisnik WeChat aplikacije ovih dana na svakih 48 sati dobiće reklamni oglas, koji će ostati na njegovom „zidu” zavisno od zainteresovanosti korisnika.

Naime, reklamni oglas se može otvoriti i pogledati, podeliti sa prijateljima, objaviti u momentima ili komentarisati. U tom slučaju oglas će biti prisutan 7 dana. Ukoliko pak korisnik nije zainteresovan za pregled, oglas će automatski nestati nakon 6 sati, a može se ukloniti i samo jednim klikom.

wechat

Pored reklamnog oglasa, biće dodat i jedan od prijatelja sa liste, sa kojim korisnik može komentarisati reklamni oglas, a čitava interakcija biće prikazana na ekranu telefona ili tableta tako da svi prijatelji oba korisnika mogu da vide (trenutno vaše objave vide samo vaši prijatelji sa liste).

Tencent je za probni period reklamiranja odabrao 50 vodećih svetskih brendova, uključujući BMW, Coca Colu, kineski smart telefon Vivo i sl. Totalni budžet novododatih reklama iznosi oko 10 miliona juana, odnosno 1.6 miliona američkih dolara.

Inače Vičet (We Chat) aplikacija trenutno ima preko 468 miliona aktivnih korisnika.

Leave a Reply