Mobile

Prihodi Facebook-a skočili 72% zahvaljujući mobilnom oglašavanju

Prihodi društvene mreže skočili su u prvom ovogodišnjem tromesečju za 72 posto, zahvaljujući snažnom rastu mobilnog oglašavanja .

Ukupni prihodi Facebook-a u prvom su tromesečju dostigli su 2,5 milijardi dolara, od kojih je čak 59 posto ostvareno od mobilnog oglašavanja, nasuprot 30 posto u istom razdoblju prošle godine, pokazao je u sredu objavljen poslovni izveštaj vodeće globalne društvene mreže. 

Istovremeno je neto dobit dostigla 642 miliona dolara, odnosno 25 centi po deonici, u poređenju sa 219 miliona dolara, ili devet centi po deonici u istom prošlogodišnjem periodu. Nakon što se isključe određene stavke, neto dobit iznosila je 34 centa po deonici. 

Mark Zuckerberg , Facebook

“Oni imaju prave proizvode za ono što oglašivači traže i to se vidi u ovim poslovnim rezultatima”, kaže analitičar kompanije JMP Securities Ronald Josey. 

Među glavnim motorima rasta prihoda i jačanja Facebook-ovih deonica u proteklih godinu dana izdvaja se usluga direktnog ubrizgavanja plaćenih marketinških poruka u kanale primanja vesti i sadržaja za korisnike. Reč je oglasima koji su savršeno prilagođeni manjim ekranima na pametnim telefonima i drugim mobilnim uređajima. 

Ukupan broj mesečnih aktivnih korisnika te društvene mreže krajem marta dostigao je 1,28 milijardi, od kojih njih nešto više od milijarde pristupaju Facebook-u putem svojih mobilnih uređaja kao što su pametni telefoni i tableti. 

Deonice Facebook-a ojačale su gotovo 3 posto, na 63,05 dolara, nakon objave poslovnih rezultata. U poslednjih godinu dana cena im je više nego udvostručena, ali je ipak za 13 posto niža u poređenju sa 72,59 dolara, koliko je iznosila sredinom marta. 


Izvor: SEEbiz 

Leave a Reply