mobilne aplikacije
Mobile

Sve više vremena provodimo na mobilnim aplikacijama

IAB US i Mobile Marketing Center of Excellence objavili su istraživanje pod nazivom “Apps and Mobile Web: Razumevanje dve strane mobilnog lica”.

Ispitivanjem percepcije potrošača, IAB-ova studija je pokazala da 18% vlasnika smart telefona koji koriste mobilni internet provode znatno više vremena koristeći mobilne aplikacije, nego pretražujući mobilne sajtove. Više od polovine korisnika smart telefona (52%) tvrde da sve češće posećuju sadržaje na mobilnim sajtovima. Ovo pokazuje da korisnici koji tehnički koriste aplikacije, takođe provode vreme na mobilnim sajtovima.

mobilne aplikacije

Evo odgovora na pitanja koje aktivnost preferiraju koristeći mobilne aplikacije i mobilne sajtove:
Pretraga – 42% korisnika radije koristi mobilne sajtove, 32% neopredeljeni, 20% radije koristi aplikacije;
Kupovina – 28% korisnika radije koristi mobilne sajtove, 26% neopredeljeni, 22% radije koristi aplikacije;
Vesti – 25% korisnika radije koristi mobilne sajtove, 31% neopredeljeni, 25% radije koristi aplikacije;
Lokalni direktoriji – 25% korisnika radije koristi mobilne sajtove, 31% neopredeljeni, 21% radije koristi aplikacije.

Leave a Reply