Napredne simulacije i renderovanje igara u realnom vremenu uz NVIDIA GameWorks 3.1

NIVIDA GameWorks

NVIDIA je danas objavila dostupnost novog NVIDIA GameWorks softverskog paketa (SDK) verzije 3.1 koji uključuje kako tri potpuno nove grafičke tehnike za senke i osvetljenje, tako i dva nova beta algoritma za fizičke simulacije.

“Naša strast prema gejmingu je ono što nas vodi kada je u pitanju rešavanje tehničkih problema pri simulaciji i renderovanju u realnom vremenu”, izjavio je Tony Tamasi, viši potpredsednik zadužen za sadržaj i tehnologiju u kompaniji NVIDIA. “Naše GameWorks tehnologije pomeraju granice onoga što je moguće uraditi u realnom vremenu i omogućavaju time developerima da kreiraju igre koje poseduju vrhunske specijalne efekte i simulacije”.

Tri nove GameWorks tehnike za renderovanje svetla i senke uključuju Volumetric Lighting, Hybrid Frustum Traced Shadows (HFTS) i Voxel Accelerated Ambient Occlusion (VXAO). A kada je u pitanju NVIDIA PhysX biblioteka par novih ekstenzija su GRB i Flow.