Startap kompanije mogu opet da konkurišu za 4. OTP Startap Partnerski Program

OTP Lab

Od sredine septembra, startap kompanije imaće priliku da konkurišu za četvrti OTP Startap Partnerski Program.

OTP Grupa prepoznaje izvanrednu vrednost u saradnji sa inovativnim preduzećima, što je dokazala i činjenicom da je tokom proteklih godina razmatrala mogućnost rada sa gotovo 900 startap kompanija, sprovela 30 pilot projekata i sarađivala sa 12 kompanija nakon pilot projekata.  Sve do 23. oktobra 2020. godine, razvijene startap i skejlap kompanije imaju priliku da konkurišu na četvrtom međunarodnom startap programu Grupe sa bilo koje lokacije. Uspešna saradnja biće podržana od strane rukovodioca iz sveta bankarstva, mentora i renomiranih specijalističkih partnera. OTP banka Srbija i Vojvođanska banka su učesnice ovog Programa.

OTP Grupa po četvrti put traži inovativne startap partnere u okviru OTP Startap Partnerskog programa. Program predstavlja izvrstan put ubrzanja za razvijene inovativne kompanije koje žele da testiraju primenjivost svog razvoja u bankarskom sektoru Centralne i Istočne Evrope. Posebno se ohrabruju kompanije kojima rukovode žene i startapovi sa rodno raznolikim osnivačkim timovima.

Četvrti OTP Startap Partnerski Program predstavlja najopsežniji program inovacija Grupe do sada, jer osim sedišta Grupe, sve njene strane podružnice su takođe u potrazi za startap partnerima koji podržavaju njihove poslovne ciljeve. Prijavljene startap kompanije imaju priliku da realizuju pilot projekte u 12 zemalja Centralne i Istočne Evrope, od Slovenije do Rusije. U Srbiji učestvuju oba supsidijara – OTP banka Srbija i Vojvođanska banka.

Program je zasnovan na saradnji: od definisanja opsega pilot projekta pa sve do lansiranja uzajamno razvijenih rešenja uživo; odabrane startap kompanije dobijaće podršku grupe stručnjaka i mentora iz sveta bankarstva. Kohortne kompanije imaće priliku da prisustvuju višestrukim događajima koji podržavaju međunarodno umrežavanje i mogu se predstaviti renomiranim nacionalnim i međunarodnim korporacijama, proširujući na taj način svoje mogućnosti za razvoj poslovanja.

OTP Startap Partnerski Program traži razvijene startap i skejlap kompanije iz sledećih 5+1 kategorija:

  • Napredna analitika podataka (Advanced Data Analytics)
  • Korisničko iskustvo i pružanje usluge (Customer experience & servicing)
  • Interna efikasnost (Internal efficiency)
  • Inovacije proizvoda u poslovanju sa stanovništvom (Product Innovations in Retail Banking)
  • Inovacije proizvoda u poslovanju sa malim i srednjim preduzećima i privredom (Product Innovations in SME and Corporate Banking)
  • Potpuno inovativna i disruptivna rešenja, koje ne spadaju u nijednu od gore navedenih kategorija, ali se odnose na bankarski sektor.

„Pilot period našeg prethodnog programa poklopio se sa pandemijom korona virusa u Evropi. Posvećenost OTP Grupe inovacijama jasno je dokazana činjenicom da smo, uprkos ovoj situaciji, uspeli da uspešno završimo sve prethodno započete pilot projekte. Za program je vladalo ogromno interesovanje: na primer, naš online Demo Dan pratilo je preko 1.100 gledalaca. Ponosan sam što je OTP Startap Partnerski Program prerastao u inovacionu inicijativu koja uključuje celu Grupu. Pored toga, iz godine u godinu smo u mogućnosti da sve veći broj kohortnih kompanija pretvorimo u dugoročne partnere “, rekao je Andras Fischer, šef Odeljenja za inovacije u poslovanju sa stanovništvom OTP Banke.

Kompanije koje se prijavljuju za program učestvovaće u tromesečnom procesu online selekcije: nakon popunjavanja online prijave, kandidati koji pokažu dobru poslovnu sposobnost biće pozvani na online intervju i konačno, najbolji kandidati prisustvovaće dvodnevnim danima selekcije početkom decembra. Na tom događaju predstavnici preduzeća imaće priliku da pred bankarskim stručnjacima dokažu relevantnost svojih rešenja. Tromesečni pilot period – uz mentorstvo za razvoj poslovanja – odvijaće se između marta i maja 2021. godine, uglavnom putem online kanala. Pilot period se završava lično Demo Danom, gde kohortne kompanije mogu predstaviti rezultate pilot projekata kako rukovodstvu Grupe, tako i predstavnicima nekoliko mađarskih i međunarodnih korporativnih partnera i investitora. Nakon toga, kompanije sa najperspektivnijim pilot rezultatima biće primljene u šestomesečnu “rollout” fazu programa, u kojoj mogu odmah započeti aktivnu primenu svog rešenja unutar Grupe.