Prihodi kompanije Kaspersky Lab porasli na 698 miliona dolara u 2017. godini

Globalni proizvođač proizvoda za sajber bezbednost uspeo je da održi pozitivnu dinamiku uprkos turbulentnoj godini

Kaspersky Lab

Kompanija Kaspersky Lab doživela je značajan posrast u 2017. godini i povećala svoj globalni nerevidirani profit za 8 odsto*. Iako je druga polovina 2017. godine bila puna izazova za kompaniju usled geopolitičkih previranja i neosnovanih optužbi sa kojima se suočila, njeni potrošači i partneri i dalje nastavljaju da joj ukazuju poverenje, što je rezultiralo uspešnom poslovnom godinom za kompaniju.

Rast je vođen snažnim rezultatima kompanije Kaspersky Lab u korporativnom (B2B) segmentu (više od 13 odsto **): kompanija je iskusila rast od 30 odsto** u segment poslovanja sa kompanijama, za 61 odsto** u segmentu poslovanja s krajnjim korisnicima i za 41 odsto** na osnovu ugovora sa službama za sajber bezbednost. Kompanija Kaspersky Lab nastavlja da razvija svoj portfolio predstavljanjem i poboljšanjem rešenja koja sprečavaju, detektuju i odgovaraju na najsofisticiranije sajber pretnje, poput Endpoint Detection and Response rešenja ali i širokom ponudom profesionalnih usluga. Trenutne klijente kompanije Kaspersky Lab čini šezdeset devet kompanija sa liste Fortune 500.

Uz to, relativno stabilan odnos s potrošačima potpomognut jakim rezultatima u digitalnoj prodaji, potpomogao je zdravom porastu u sveukunim globalnim rezultatima kompanije.

„Naši pozitivni finansijski rezultati u 2017. godini jasan su dokaz da se korisnici odlučuju za najbolje proizvode i usluge na tržištu, kao i da podržavaju naš princip zaštite od najrazličitijih pretnji, bez obzira na njihov izvor. Uprkos teškoj geopolitičkoj situaciji, neosnovanim optužbama, kao i pokušajima osporavanja našeg poslovanja, kompanija je zadržala pozitivnu dinamiku rasta. Konstantno se razvijamo i radimo na novim rešenjima i tehnologijama, i sigurni smo da će 2018. godina biti još produktivnija od prethodne”, prokomentarisao je Jevgenij Kasperski (Eugene Kaspersky), glavni izvršni direktor kompanije Kaspersky Lab.

Geopolitički izazovi i neosnovani navodi su usporili rast na severnoameričkom tržištu, gde se prihod od ugovora smanjio za 8** odsto. Kada je u pitaju globalno tržište, rezultat kompanije je bio u skladu sa očekivanjima, i potpomognut jakim rezultatima u drugim regionima, poput Latinske Amerike (više od 18** odsto), Rusije i bivših sovjetskih država (više od 34 odsto **), Gane, Jordana, Kirgistana, Perua, Filipina, Ugande i Zambije (više od 31 odsto**), kao i azijsko-pacifičkog područja. U Japanu je zabeležen umeren rast (od 4 odsto**), dok je Evropa pokazala nešto manji učinak od očekivanog (-2 odsto**).

Kompanija Kaspersky Lab nedavno je pokrenula Globalnu inicijativu o transparentnosti (Global Transparency Initiative) kako bi mogla da odgovori na potencijalna pitanja i brige koje bi kupci i partneri mogli imati o proizvodima, rešenjima i operacijama kompanije Kaspersky Lab, posebno u svetlu trenutnih geopolitičkih izazova. Ovaj potez naglasio je posvećenost poverenju, transparentnosti i odgovornosti kompanije Kaspersky Lab, kroz čitavu istoriju njenog postojanja, dugu 20 godina. Inicijativa će uključiti i nezavisnu analizu izvornog koda (source code) kompanije Kaspersky Lab, pravila o ažuriranju softvera i detekcije pretnji; nezavisnu analizu internih procesa kako bi se potvrdio integritet rešenja i procesa kompanije Kaspersky Lab; otvaranje tri centra za transparentnost u Aziji, Evropi i Severnoj Americi do 2020. godine, kao i nagradu za lovce na ranjivosti (bug bounty) koja je uvećana na sto hiljada dolara po otkrivenoj slabosti proizvoda kompanije Kaspersky Lab.