Društvene mreže · Software

IBM Connections5 novi društveni softver

Kompanija IBM predstavila društveni softver dostupan na oblaku ili na lokaciji klijenta: IBM Connections 5 pružaorganizacijama sigurnu, jedinstvenu platformu za bolju interakciju i saradnju sa klijentima, zaposlenima i partnerima

Kompanija IBM je predstavila novi društveni softver dostupan u dva modaliteta: na lokaciji klijenta ili na oblaku, sa ciljem da klijentima omogući bolje povezivanje, saradnju i razmenu informacija sa ključnim internim i eksternim interesnim stranama. Najnovija verzija vodeće platforme IBM Connections ima otvoren i potpuno integrisan paket alata za društveno povezivanje u realnom vremenu, analitičke alate i alate za upravljanje sadržajem, i svi se isporučuju na bilo kom ekranu ili uređaju na siguran način.

ibm

IBM Connections, koji je IDC rangirao kao vodeći po udelu na tržištu softvera za preduzeća, pomaže organizacijama da bolje sarađuju sa klijentima, zaposlenima, partnerima i ostalim trećim stranama. Potreba za povećanjem interakcije se brzo penje na listi prioriteta mnogih firmi. Nedavno istraživanje koje je sproveo IBM nad 4200 c-level lidera otkrilo je da 90 posto ispitanika očekuje pospešivanje saradnje preko društvenih i digitalnih kanala. Izazov za mnoge je dobijanje pravih informacija od stručnjaka kako bi se pravovremeno odgovorilo na poslovne prilike, i to na siguran način.

IBM Connections 5 je sada dostupan na IBM Cloud marketplace online prodavnici, što čini čitav proces bržim i lakšim nego ikada. IBM Connections 5 potvrđuje lidersku poziciju kompanije u oblasti društvenih i cloud tehnologija, uključujući i više od 100 Software-as-a-Service (SaaS) rešenja dostupnih danas, kako bi pomogli organizacijama da prilagode i razmenjuju relevantan sadržaj između internih i eksternih korisnika uz pomoć jednostavnog deljenja fajlova i integrisanih alata za saradnju.

Platforma se može brzo instalirati, preko cloud-a ili u hibridnom okruženju, čime omogućava da razni globalni timovi koji rade na projektu budu povezani i da sarađuju u realnom vremenu. Alati za sinhronizaciju fajlova i deljenje dokumenata pomažu da svi članovi tima i stručnjaci imaju pristup najaktuelnijim fajlovima, bez obzira na to kako, kada i gde im se pristupa. Sa ovim novim hibridnim sposobnostima, kompanije mogu da osnaže saradnju, analitiku i sadržaje unutar postojećih poslovnih procesa, a sve to je dostupno na bilo kom uređaju ili poslovnoj aplikaciji – mobilnoj, web i desktop – što čini da je lakše nego ikada uključiti se bilo kada i bilo gde.

„Postoji nekoliko stvari koje su potencijalno štetne za kompaniju kao što je nedovoljna povezanost zaposlenih. Kad zaposleni nisu usklađeni, cela organizacija ispašta zbog izgubljene produktivnosti, učinka i inovacija“, rekao je Jeff Schick, potpredsednik sektora za društvene softvere u kompaniji IBM. „Sa otvorenom prirodom današnjeg poslovnog okruženja, organizacije pokušavaju da izgrade nove sisteme u čijem središtu aktivacija se nalaze ljudi. Sposobnost da se u razgovor uvedu ključne interne i eksterne interesne strane može učiniti da način rada postane aktivan i autentičan i da se poveća učešće svih.“

Hiljade kompanija oslanjaju se na vodeće IBM Connections platforme, među kojima je Superior Group, jedan od lidera koji obezbeđuje rešenja za regrutovanje radne snage širom sveta. U okviru strateške analize brenda, menadžeri kompanije Superior Group otkrili su da se zaposleni širom sveta osećaju izdvojeno od centrale, regionalnih kancelarija i međusobno. Menadžeri su znali da moraju da reše koren problema – intranet koji više nije koristan i nedostatak efikasnih komunikacijskih alata. Danas, kompanija Superior Group koristi IBM Connections da poveća angažovanost zaposlenih i produktivnost. Zaposleni su počeli da koriste društvene alate kao što je deljenje fajlova, kreiranje zajednica, pisanje blogova i wikija, a kao rezultat toga, količina e-elektronskih poruka je smanjena za 20 odsto. Zaposleni u kompaniji Superior Group sada više komuniciraju, imaju bržu saradnju i brzo reaguju kada se pojave nove poslovne prilike bilo gde i bilo kada.

„Velike ideje mogu nastati bilo gde, i bio nam je potreban siguran način da otvorimo svoju organizaciju i olakšamo svojim zaposlenima da sarađuju jedni s drugima, kao i sa našim ključnim internim i eksternim interesnim stranama,“  rekao je Tom DeClerck, CIO, Superior Group. „IBM Connections nam pruža otvorenu, fleksibilnu i prilagodljivu platformu sa potpuno integrisanim alatkama za saradnju, analitiku i upravljanje sadržajem. To nam je pomoglo da stavimo svoje ljude u središte svog poslovnog fokusa, da se usmerimo na pružanje energije i da ih osnažimo da isporučuju sjajne usluge našim klijentima.“

U januaru je kompanija IBM najavila svoju nameru da pod jedan brend IBM Connections stavi svoje cloud i on premises usluge koje obuhvataju društvenu interakciju, chat, sastanke, produktivnost u kancelariji i upravljanje sadržajem – uključujući i novi HD video streaming planiran za drugi deo 2014. Kombinacija tih mogućnosti, kao i otvorena arhitektura i API, omogućila je vodećim nezavisnim proizvođačima softvera (ISV), kao što su HootSuite da razviju stotine novih društvenih aplikacija izgrađenih na IBM Connections platformi.

Sedamdeset pet odsto Fortune 100 kompanija i danas koristi IBM-ov poslovni društveni softver kako bi promenili način na koji se povezuju, sarađuju i obavljaju poslove. U aprilu, IDC je objavio da kompanija IBM ima najveći tržišni udeo na svetu u segmentu društvenog softvera, već petu godinu zaredom. Istraživanje Forrester Research je takođe nedavno pokazalo da je kompaniju IBM lider u kategoriji Forrester Wave ™: Društvene platforme za preduzeća, Q2 2014.

Leave a Reply