Software

Kaspersky održao svoju godišnju konferenciju za partnere

Tokom 27. i 28. maja, kompanija Kaspersky Lab održala je u Marakešu, u Maroku, svoju godišnju konferenciju za partnere koji deluju na tržištima u razvoju. Događaj je okupio više od 100 gostiju iz 42 zemlje sa Bliskog istoka, Latinske Amerike, Afrike i istočne Evrope. Partneri kompanije saznali su više o novoj bezbednosnoj strategiji na nivou preduzeća, proširenjima partnerstva i čuli sve o najnovijim trendovima u svetu sajberpretnji. Svi učesnici su prikazali svoje najbolje prakse, prošli tehnološku obuku i razgovarali o najnovijim “vrućim” temama. Neki od partnera dobili su nagrade za svoje izuzetne rezultate u brojnim oblastima.

Tokom konferencije, koja je nudila partnerima Kaspersky Lab mogućnosti za formalne i neformalne diskusije, ključni rukovodioci i stručnjaci kompanije Kaspersky Lab su održali osam prezentacija i treninga: Glavni Poslovni direktor Geri Kondakov, generalni direktor za tržišta u razvoju Makim Frolov, direktor Globalnog tima ta istraživanja i analize Kostin Raiu, šef proizvoda i istraživačkih tehnologija Vladimir Zapolyanski, direktor marketinga Aleksandar Erofeev, i drugi.

kaspersky

U svom uvodnom predstavljanju Gari Kondakov je govorio o novim izazovima sa kojima se Kaspersky Lab danas susreće, suočen sa stalnim promenama u svetskim ekonomijama. On je naglasio da je zaštita još potrebna i korisnicima i preduzećima, iako se situacija menja, i istakao da se uspeh poslovanja preduzeća oslanja ne samo na delotvornu liniju bezbednosnih proizvoda, koji se stalno ažuriraju i uvode, nego i na zajednice partnera koje su sposobne da dosegnu do klijenta.

“IT Svet se menja brže nego što je to bio slučaj u prošlosti, donoseći nam nove izazove. Tokom poslednjih nekoliko godina videli smo pojavu novih trendova koji utiču na poslovne modele IT kompanija. Potpuno nove generacija kupaca se pojavljuju i one očekuju dovoljno fleksibilan pristup kojiće da ispuni njihove zahteve. Istovremeno svet još uvek ima osnovnu potrebu za bezbednošću i ključ za njeno dostavljanje korisnicima i kompanijama tokom ove tekuće turbulencije je partnernerski ekosistem koji se stalno razvija. To je razlog što stalno unapređujemo nivo međusobnih odnosa sa našim partnerima: da održimo brz tempo i uspešno odgovorimo na svaku novu priliku čim stigne “, zaključio je Gari Kondakov, Kasperski Lab glavni poslovni direktor.

Konferencija je bila fokusirana na posvećenost kompanije partnerskoj kanalnoj prodaji. Mreža partnera kompanije Kaspersky Lab postaje jača svake godine. Tokom ceremonije nekoliko partnera dobilo je posebnu Godišnju nagradu, kao pažnju za njihov uspeh: Solo Networks (Brazil) osvojio je priznanje za najbolju marketing Inicijativu godine; Najbolje Projekat godine dobio je Sariia Company (Saudijska Arabija); nagradu za najbolje podrške i usluge godine obezbedili su Secure Networks; Najveći rast godine u kategoriji pobednik B2B Segment bio Sistemas Applicativos (Gvatemala); a ličnost godine sa najboljom prodajom bila je Cezar Paulin Paredes iz kompanije Bufete de Ingenieria sr Telecomunicaciones Hardvare SA de CV (BITS) (Meksiko); Najbolji prodavac godine bio je NSC Bilisim (Turska); nNajbolji i distributera godine bio je Feniks Distribution (Južna Afrika).

U svom izlaganju Maksim Frolov je govorio o strategijama koje su dovele kompaniju i njene partnere nda vodeće pozicije na rastućim tržištima u poslednjih nekoliko godina, i izložio koji su novi trendovi i mogućnosti koje pružaju priliku da se napravi još veći napredak.

 

“Mi više nismo samo Anti-Virus kompanija. Mi sada pružamo integralne usluge bezbednosti i u stanju smo da isporučimo rešenja svetske klase na nivou preduzeća. Kako potražnja za sigurnosnim rešenjima raste, mi visoko postavljamo svoje ciljeve. Da bi se obezbedio budući rast, planiramo da osnažimo naš partnerski eko-sistem sa novim nivoom posvećenosti i fokusa. To znači da ćemo podići našu prodaju i tehničku podršku na novi nivo, i pomoći našim partnerima da razviju svoje kapacitete nuđenja rešenja na nivou preduzeća, rasta nadležnosti i prisustva na tržištu. Mi znamo da je ovo prilično velika obaveza sa naše strane, ali mi smo spremni i verujem u ovo svim srcem. To je ono što Partnerstvo 2.0 znači za nas “, rekao je Maksim Frolov, Emerging Markets direktor Kasperski Lab.

Leave a Reply