Software

“Real Madrid” i Microsoft se udružuju radi ubrzavanja digitalne transformacije kluba

Real Madrid C.F. i Microsoft potpisali su ugovor koji će označiti prekretnicu ubrzavajući digitalnu transformaciju kluba kroz tehnologiju. Ovaj savez, putem kojeg Microsoft postaje strateško tehnološki partner Real Madrida, izvršiće preokret u načinu na koji članovi i pristalice kluba doživljavaju zabavu, obezbeđujući da digitalne usluge budu dostupne bilo gde, bilo kada i na mnogo uređaja (kao što su PC, tableti, pametni telefoni i uređajima pogodnim za nošenje).

 

Ugovor obuhvata brojne inicijative i tehnološka dešavanja koja će biti obelodanjena u narednim mesecima. Ovi događaji će pretvoriti Real Madrid u fudbalski klub koji svojim navijačima pruža sveobuhvatno i izvrsno internet iskustvo, predvodeći tako digitalnu transformaciju u sportu.

microsoft

Florentino Peres (Pérez) predsednik Real Madrid C.F. i Orlando Ajala (Ayala), korporativni potpredsednik i predsednik za tržišta u razvoju u kompaniji Microsoft najavili su strateško partnerstvo tokom događaju na stadionu Santjago Bernabeu na kojem je putem video poruke učestvovao i generalni direktor kompanije Microsoft Satja Nadela (Satya Nadella). Ova objava je putem interneta prenošena uživo, tako da su navijači Real Madrida širom sveta mogli da saznaju o ovom važnom događaju za istoriju obe organizacije.

 

Nadela je naglasio „Mi u kompaniji Microsoft smo potpuno posvećeni tome da ljudi širom sveta izvuku najviše iz svakog momenta svog života. Neverovatne stvari mogu da se dese kada ljudi imaju prave alatke, u trenutku kada su im one potrebne za interakciju, stvaranje ili deljenje svega što mogu da zamisle. Raduje nas to što možemo da ponudimo te alate milionima navijača Real Madrida širom sveta i da im pomognemo da svoju strast ka fudbalu učine još uzbudljivijom“.

 

Ajala se koncentrisao na ono šta ovaj ugovor znači navijačima: „Danas je početak dugog putovanja na koje su se Real Madrid i Microsoft ukrcali zajedno, krećući se ka potpunoj digitalnoj revoluciji kluba. Ova nova era se prenosi na personalizovano iskustvo bez presedana navijačima koje će im omogućiti podršku širom planete i uživanje u strasti ka Real Madridu bilo gde, bilo kad i na bilo kom uređaju“.

 

Navijači, zvezde ugovora

Prvi korak u saradnji Real Madrida i kompanije Microsoft će biti u izgradnji digitalne platforme koje će izvršiti preokret u načinu na koji Madridiste mogu da prate aktivnosti svog tima i dele strast ka klubu. Putem vrhunskih tehnologija, navijači Real Madrida će moći da pristupe iskustvima, sadržaju i ekskluzivnim digitalnim servisima, bilo na stadionu, kod kuće ili na bilo kojoj drugoj lokaciji. Navijači će unaprediti interakciju sa igračima i klubom, čineći je još više ličnijom, direktnijom i uzbudljivom.

 

Niz online usluga će omogućiti obogaćeno iskustvo za vreme gledanja utakmica. Na primer navijači će moći virtuelno da dožive stadion, pre, za vreme i nakon svakog meča izborom sadržaja koji žele, kada žele i gde žele da vide. Cilj ove tehnološke inicijative je da Madridiste postanu stvarne zvezde svog iskustva omogućavajući im da vide i upotrebe sadržaj koji žele, takođe naprave i podele ga sa prijateljima na društvenim medijima i drugim digitalnim kanalima.

 

Usluge i uređaji

Ovaj ugovor takođe omogućava korišćenje usluga i uređaja, kao što je Surface Pro 3, za igrače i trenersko osoblje kao ključnog oruđa za rad, sa ciljem poboljšanja karakteristika i efikasnosti tima. Izabraće se i nova rešenja za internu saradnju i komunikaciju, kao i tehnološki trendovi u oblastima kao što je računarstvo u oblaku ili big data.

 

Dodatno obe organizacije će sarađivati razmenjivanjem i omogućavanjem pristupa korisnim informacijama i obaveštenjima o primeni tehnologije u sportu i proceni potencijalnih partnerstava u ovoj oblasti na zajedničkim istraživačkim projektima sa Microsoft Research.

Leave a Reply