S obzirom na stalnu težnju Service Plus-a da svojim korisnicima uvek pruži uslugu na najvećem svetskom nivou Service Plus stalno ulaže u proširenje svojih znanja I kompetencija.
Jedno od najznačajnijih ulaganja je i učešće u nedavno održanom školovanju za prodaju, consulting i podršku najnovije verzije rešenja za automatizaciju benzinskih pumpi NAMOS. Školovanje je održano u Wincor Nixdorf-u u Hamburgu gde je i centrala za “Service Station Business”.
U aktualnoj verziji NAMOS podržava ne samo sve neophodne i vrlo moderne funkcije frontoffice-a nego i sve funkcije u backoffice-u kompanije koje su neophodne za efikasno poslovanje te pružanje prvoklasnih usluga krajnjim potrošačima.
Učešće na višednevnom tehničkom školovanju je kulminiralo odgovarajucim sertifikatom kojim se stečeno znanje te tehnička osposobljenost zaposlenih za instalaciju, konfiguraciju i rollout NAMOS-a u svakom momentu može i potvrditi.
Po izjavi direktora Roland Zališevskog, kostantno ulaganje tvrtke u znanje radnika je ključ poslovnog uspeha.
Service Plus je u čitavoj istočnoj i srednjoj Evropi prva kompanija koja je prošla školovanje za najnoviju verziju NAMOS-a, te prva koja je u mogućnosti da dobijenim sertifkatom i potvrdi svoju kompetenciju.