HTC Vive VR
Tehno - Nauka

Virtuelna realnost: sta je sledeci korak u kontaktu sa potrosacima?

Zelite da znate kakav je zaista pogled sa Ajfelovog tornja? Interesuju vas najnovije modne kolekcije? Ne umete da kombinujete namirnice i neodlucni ste u odabiru jela? Voleli biste da zavirite u hotelsku sobu pre nego sto otputujete?

 

Kreativni tim kompanije Ketchum, jedne od vodecih globalnih konsultanskih kuca u oblasti komunikacija, istrazivao je bezgranicne mogucnosti virtuelne realnosti (VR) i dao odgovore na ovakva pitanje.

Bas kao sto je mobilna tehnologija preoblikovala nacin na koji ostvarujemo kontakt sa potrosacima i drugim influenserima, to isto ce uciniti i virtuelna realnost.

„U svetu komunikacija nalazimo se u prelomnom trenutku kada su u pitanju inovacije u promociji brenda. Zahvaljujuci tehnologiji virtuelne realnosti, necemo samo proizvoditi  inovativni sadrzaj vec cemo oblikovati kompletna iskustva potrosaca. Virtuelna realnost nece samo promeniti nacin na koji gradimo odnos sa potrosacima, vec i sustinu toga kako osmisljavamo kreativne i kvalitetne sadrzaje“ – istakla je Vera Perovic, Client Service direktorka agencije Olaf&McAteer, Ketchum-ovog partnera u Srbiji.

Predstavljamo 5 predvidjanja kreativnog tima Ketchum-a o tome kako ce virtuelna realnost promeniti razlicite industrije i nacine na koji oni ostvaruju kontakt sa potrosacima:

  1. Turizam i ugostiteljstvo

Kada je turizam u pitanju, virtuelna realnost bi mogla da vam omoguci da vidite mesta sirom sveta koja vas zanimaju, poput velicanstvenih vodopada u Mauiju, najnovije atrakcije u Disney World-u, kao i sjaj i velicanstvenost Jelisejskih polja. I sa drustvenim mrezama takvim kakve su sada, sadrzaj virtuelne realnosti ce se takodje serovati u velikim kolicinama.

Planirate sledece mesto za odmor? Autenticno iskustvo brenda hotela pocece svoj uticaj pre nego sto stignete tamo. Virtuelna realnost omogucice vam da dozivite tacan raspored prostorija vase hotelske sobe pre nego sto je rezervisete, a moze vam cak dozvoliti i da unesete neke licne izmene u sobi.

  1. Moda u buducnosti

Virtuelne modne piste postace spektakularni dogadjaji za ljubitelje mode. Kao sto smo mogli da se uverimo kada je u pitanju moc video prenosa uzivo, iskustveni dogadjaji u realnom vremenu su sledeci korak u evoluciji marketinga drustvenih mreza. Uz virtuelnu realnost, modni blogeri, uticajne licnosti i brendovi mogu da se informisu o najnovijim trendovima samo uz pomoc slusalica. Trendovi i trgovina koji postaju sve vise vizuelni ne mogu se izbeci, bez obzira da li se nalazite u prodavnici, ili u udobnosti sopstvenog doma.

  1. Zdravlje i wellness usluge

Promena navika kada su u pitanju zdravlje i ishrana neprestani je izazov. Medjutim, zahvaljujuci virtuelnoj realnosti, u buducnosti ce biti lakse napraviti pametniji izbor. Na primer, zamislite da imate virtuelnu interakciju sa hranom na vasem meniju, i da dobijate informacije o hranljivoj vrednosti u realnom vremenu i saznajete vise o rizicima, lecenju i prevenciji bolesti. Sa virtuelnom stvarnoscu, zdravlje i wellness usluge postace nam blize i realnije.

 

  1. Asistenti virtuelne realnosti

 

„Asistenti“ virtuelne realnosti ce promeniti nacin na koji potrosaci ostvaruju interakciju sa brendovima na drustvenim mrezama kao sto je Fejsbuk. Ova usluga pomoci ce stvaranju iskustva za korisnike koje ukljucuje vise razgovora i humaniji pristup nego sto je to moguce obicnom transakcijom. Kako bude postajala pametnija, interakcija putem ovih asistenata virtuelne realnost izmedju coveka i masine postace jos licnija i neizbezno je da nece moci da se razlikuje od one izmedju ljudi.

  1. Sponzorisani sadrzaj i prilagodjena reklama

Neizbezno, svetovi virtuelne stvarnosti bice mesavina PESO komunikacije (placeni – zaradjeni – podeljeni – posedovani mediji). Zamislite da istrazujete pomenutu virtuelnu hotelsku sobu, potpuno ste prebaceni tamo, slobodni da komunicirate sa oznacenim predmetima i otkljucavate skrivene pogodbe u okviru svog novog iskustva. Zbog toga, brendovi koji ubace „skrivene detalje“ u istrazivanje nalik na igricu mogu da ostvare dublje veze sa potrosacima tako sto ce im ponuditi podsticaje i prilike da otkljucaju pogodnosti i popuste u okviru svojih markiranih virtuelnih svetova.

 

Leave a Reply