Viberov ljubavni bot otkriva kakvi su Srbi ljubavnici

odnosu prema ljubavi. I, tako, umesto da na ovu temu pričate sa svojim najboljim prijateljem, frizerom ili psihijatrom – Viberov “Ljubavni bot” vam se našao na usluzi da vas provede kroz sve “teme i dileme” koje okružuju ovu temu od najvišeg značaja – ali i da vam, na  kraju, predstavi i zaključak o tome koja ste vrsta ljubavnice ili ljubavnika, kao i predlog kako biste najlepše proveli ovaj praznik.

Preko 127,000 Viberovih korisnika u Srbiji, Bugarskoj, Mađarskoj, Hrvatskoj i Grčkoj je uspešno “položilo Ljubavni kviz”, sa zaključkom da su “Solo ljubavnici” bili najbrojniji od svih drugih kategorija (oko 25% od ukupnog broja) i to preko 60% među damama i oko 40% među muškarcima u svih 5 zemalja. Druga najviše zastupljena vrsta ljubavnika među srbima, bugarima i mađarima bili su “Jednorozi iz mašte”, dok su u Hrvatskoj i Grčkoj to bili “Kraljice i kraljevi sofe” (oko 20% od ukupnog broja, a po polovima – 65% kod dama i 35% kod muškaraca). Slučajno ili ne, najmanje zastupljeni profil ljubavnika bili su “Kraljice ili kraljevi usplahirenosti” (manje od 10% ispitanika), sa izuzetkom Mađarske (“Zver za provode”). “Pravi romantičari” su primećeni tek među 15% bugara, hrvata i grka – kao i oko 10% srba i mađara – dok su dame bile mnogo češći sagovornici “digitalnog Kupidona” od muškaraca – sa skoro 50% više učesnica “Ljubavnog kviza”.

Kod srba – oko 40% ispitanika svrstao se u najbrojniju kategoriju “Solo ljubavnika” – onih koji najviše vole same sebe (60% dama i 40% muškaraca), praćenih sanjarima iz kategorije “Jednorog iz mašte” (20% od ukupnog broja, 70% dama i 30% muškaraca). Uživaoci “ljubavne letargije” ili digitalnih veza – “Kraljice/kraljevi sofe” prisutni su među 15% posto ispitanika (75% dama i 25% muškaraca), praćeni “Pravim romantičarima” (11%, od kojih 70% dama i 30% muškaraca). Nasuprot njima, 8% ispitanika odredilo se kao “Zver za provode” (55% dama i 45% muškaraca, najbliži po “polnoj jednakosti” u ovoj kategoriji), dok su “Kraljice i kraljevi usplahirenosti” morali da se zadovolje sa 6% od svih ispitanika (70% dama i 30% muškaraca).      .

Očekuje se da će šira upotreba digitalnih botova sa ciljem sprovođenja šire korespondencije, razmene informacija od važnosti i pružanja pomoći pri donošenju važnih odluka po raznim pitanjima u sferi poslovnih aktivnosti, privatnog i javnog života biti sve učestalija pojava u našoj sredini. I, zato, ima li boljeg načina da se ove pozitivne promene najave kroz “priču o ljubavi” sa botom koga možete i zavoleti? Jer, “ljubav je ta koja nam daje hrabrost” – i hrabrost je nešto što nam je najčešće potrebno da bi se promene prihvatile!