Čuvena multinacionalna kompanija Zepter International koja proizvodi, prodaje i distribuira ekskluzivne, visokokvalitetne proizvode planira da započne specifičnu i inovativnu digitalnu komunikaciju sa svojim potrošačima širom sveta, a Srbija će biti pilot tržište za novu platformu. Dugogodišnji prijateljski, ali i partnerski odnos Filipa Ceptera, vlasnika kompanije i Ivana Stankovića, vlasnika marketinške agencije Communis pretočen je u novu saradnju, pa je projekat pohoda na globalno tržište poveren upravo Communisu koji će kreirati novi način komunikacije u skladu sa novim medijima i potrošačima.

digital

„Novo vreme traži i nove oblike komunikacija koji se baziraju na digitalu i internetu i koji će u narednom periodu biti dominantni. Ovo je veliki korak za našu kompaniju i siguran sam da ćemo i u ovoj oblasti postati svetski lider“, izjavio je Filip Cepter. Sa druge strane, Ivan Stanković je istakao da je ova saradnja veliki izazov i čast za Communis tim i da mu je veoma drago da je kompanija Zepter International prepoznala kompetenciju agencije, kao i želju da se kompletno prebaci na digitalni način razmišljanja, kreiranja i vođenja kampanja.

Filip Cepter je vizionar i vlasnik veoma uspešne kompanije na čijem je čelu više od dvadeset godina. Tokom pomenutog perioda, izgradio je kompaniju koja je sinonim za vrhunski kvalitet, prepoznatljiv stil i trajnu vrednost. Uživajući u svom radu, Cepter je i idejni tvorac filozofije zdravog i savršenog načina života koji ima za cilj očuvanje zdravlja sadašnjih i budućih generacija, kao i rešavanje ekoloških problema. Konstantni prosperitet i višedecenijski uspeh kompanije Zepter International zasniva se, pre svega, na njegovom neprihvatanju prepreka, već postavljanju novih, viših i zahtevnijih ciljeva.

Filip Cepter je još jednom prepoznao situaciju i urgentnost promena koje su potrebne u komunikaciji između kompanije i potrošača. Misija kompanije Zepter International je da njeni potrošači ostanu zauvek mladi, a svojim inovativnim i dizajnerski originalnim proizvodima kompanija im to i omogućava.

Communis je jedna od najuspešnijih marketinških agencija u Srbiji i regionu, a Ivan Stanković jedan od pionira marketinga na tržištu bivše Jugoslavije. Communis svoje poslovanje zasniva na pažljivom planiranju i kreativnom pristupu kojima se kreira „dobra i drugačija“ komunikacija. Agencija Communis je  2008. godine postala deo globalne mreže DDB, jedne od najkreativnijih svetskih agencija za marketinške komunikacije.