Categories
IT

Zvaničan start za Canyon i Prestigio na tržištu Azije

Asbis i Aoni obelezili su prošle nedelje Novu Godinu u Kini spektakularnim događajem za preko 300 distributera iz regionu, na kome su Canyon i Prestigio zvanično predstavljeni azijskom tržištu.

Pozitivan odgovor na linije proizvoda ovih brendova i ciljnu strategiju potvrđuje da su Canyon i Prestigio spremni za uspešan strateški korak na tržištu Azije.

Aoni i ASBIS grupa, majka kompanija za Canyon i Prestigio, nedavno su objavili informaciju o svom partnerstvu koje bi trebalo da doprinese razvoju brendova na azijskom trzistu. Strategija rasta, portfolio proizvoda i brending su bile neke od tema koje su predstavljene prosle nedelje posetiocima u Kini na Mission Hill-u, najvecem golf resortu u blizini Shenzhen-a.

Svi prisutni su bili vrlo pozitivni po pitanju brendova. Porudzbine su napravljene vec istog dana, sto ukazuje na veliko poverenje u uspeh Canyon i Prestigio proizvoda na ovom trzistu“, rekao je Jorn van Loon, Marketing Executive. “Trenutno u Kini, vecina brendova poseduje ogranicenu ponudu. Zajedno sa Aonijem, trzistu obezbedjujemo vise od pet linija proizvoda od samog pocetka: web kamere, slusalice, miseve, notebook torbe i tastature sa mis setovima. To je upravo ono sto nama, i sto je mozda jos vaznije nasim partnerima, daje znacajne konkurentske prednosti. “

Canyon i Prestigio proizvodi prikazani su u impresivnom izlozbenom prostoru uz specijalno organizovanu modnu reviju. Dogadjaj je upotpunila i impresivna demonstracija na bubnjevima uz specijalne svetlosne efekte, kao i pojavljivanje rok benda Equator i pevaca Star-a.

Ivo van Houten, Marketing Manager at Canyon and Prestigio Corporate, prisustvovao je ovom događaju: “Opsti utisak o o ovom dogadjaju je da je bio vrlo interesantan i uspesan. Imamo solidnu osnovu i zdrave, vec uspostavljene odnose za prosperitetnu buducnost. Ovaj dogadjaj definitivno predstavlja dobar start za Aosbis za pocetak prodaje Canyon i Prestigio proizvoda u Kini. “

Ovaj korak na azijsko trziste pruža mogucnost brendovima Canyon i Prestigio da nastave sa kreiranjem dobro dizajniranih i kvalitetnih proizvoda velikom broju ljudi, kao i proširenje kapaciteta koje ce obećanja ovih brendova ispunjavati u zemljama gde su aktivni.

“Približavanje nasim partnerima ne samo da ce olakšati komunikaciju i unaprediti saradnju”, objasnila je Catherine Lazure-Guinard, Communications Manager at Canyon & Prestigio Corporate. “vec ce doprineti znacajnom smanjenju troskova dok se izvori i efikasnost dovode na optimalan nivo. Ocekuje se dupliranje prihoda u 2010. godini, a mi posedujemo pravi izvor na pravom mestu za ostvarenje ovog cilja.