Kompanija LG Electronics objavila je finansijske rezultate za drugi kvartal 2015. godine prema kojima je ostvaren neto profit od 226,4 milijarde južnokorejskih vona (206,38 miliona američkih dolara). U svetlu usporenog rasta globalnog tržišta televizora i intezivnih pritisaka od strane konkurencije, ukupan prihod od prodaje u drugom kvartalu ove godine iznosi 13,93 biliona južnokorejskih vona (12,69 milijardi američkih dolara), što je pad od 7,6 odsto u odnosu na isti period prošle godine. Iako je prihod ostao na istom nivou kao u prethodnom kvartalu, operativni neto profit blago je opao i iznosi 244,1 milijardu južnokorejskih vona (222,52 miliona američkih dolara).

LG G Flex2
LG G Flex2

Kada je reč o pojedinačnim poslovnim jedinicama kompanije LG Electronics, rezultati izgledaju ovako:

  • Kompanija LG Home Entertainment beleži prihod od 3,93 biliona južnokorejskih vona (3,59 milijarde američkih dolara), usled oslabljenog globalnog tržišta LCD televizora, naročito u Zajednici nezavisnih država, Latinskoj Americi i Evropi. Operativna marža u drugom kvartalu opala je u odnosu na prethodni kvartal, uglavnom zahvaljući slaboj globalnoj potražnji i negativnom efektu valute. Kompanija očekuje povoljniji razvoj situacije na tržištu u budućim kvartalima, najpre u premijum 4K Ultra HD segmentu, dok se bolji rezultati kod OLED linije televizora očekuju usled unapređenog dizajna i atraktivnijim cenama.
  • Kompanija LG Mobile Communications zabeležila je prodaju u iznosu od 3,65 biliona južnokorejskih vona (3,33 milijarde američkih dolara) u toku drugog kvartala ove godine, što predstavlja blago povećanje od 1 odsto u odnosu na isti period prošle godine. Dok je globalna isporuka 14,1 miliona LG smart telefona uticala na blagi pad od 3 odsto u odnosi na isti period prošle godine, profit od prodaje na tržištu Severne Amerike povećan je za 36 odsto u odnosu na isti kvartal prošle godine, zahvaljujući boljem performansu smart telefona i tableta srednjeg ranga. Iako je na ukupan profit uticala slaba potražnja u premijum segmentu na tržištu Južne Koreje, LG je prodao više od 8,1 miliona LTE smart telefona širom sveta u ovom kvartalu, što je više nego ikad do sada. U trećem kvartalu i nadalje, LG planira da agresivnije implementira svoju strategiju, fokusirajući se istovremeno na premijum, ali i uređaje srednje klase.
  • Kompanija LG Home Appliance & Air Solution beleži prodaju u iznosu od 4,49 biliona južnokorejskih vona (4,09 milijarde američkih dolara), što je povećanje od 10 odsto u odnosu na prethodni kvartal. U drugom kvartalu zabeležen je operativni profit od 291,8 milijardi južnokorejskih vona (266 miliona američkih dolara), što predstavlja povećanje od 6 odsto u odnosu na isti period prošle godine, kao rezultat bolje ponude proizvoda i poboljšane strukture troškova. Kako se ne očekuje da se makroekonomski uslovi poboljšaju u skorijoj budućnosti, LG će pomeriti svoj fokus na poboljšanje profitabilnosti najviše uvođenjem novih klima uređaja, kao i kućnih aparata na tržište Severne Amerike i drugih tržišta u razvoju.
  • Kompanija LG Vehicle Components beleži prihod od 450,8 milijardi južnokorejskih vona (410,94 miliona američkih dolara) u drugom kvartalu, što je rast od 18 odsto u odnosu na prošli kvartal, najviše zahvaljujući poslovanju u segmentu uređaja za automobile i automobilskih komponenata. Uprkos skromnom operativnom gubitku od 1,5 milijardi južnokorejskih vona (1,37 miliona američkih dolara), LG nastavlja da ulaže u istraživanja i razvoj ovog segmenta, kako bi učvrstila svoju poziciju na tržištu novih automobilskih tehnologija za električne automobile i električne komponente.