satelitske antene

Uprkos obećanjima pre godinu dana, SpaceX-ova korisnička podrška za satelitski internet servis Starlink i dalje je problematična. Korisnici se žale na sporo ili nedelotvorno rešavanje problema putem SpaceX-ovog kanala za korisničku podršku.

Pre godinu dana, SpaceX je najavio poboljšanje korisničke podrške za svoj satelitski internet servis zbog pritužbi korisnika. Međutim, korisnici i dalje navode da su vreme odgovora sporo, što primorava neke korisnike da čekaju nedeljama na rešenje, dok ponekad dobijaju nekorisne automatske odgovore.

“Ne možete da razgovarate sa bilo kim, sve se obavlja putem poruka”, kaže korisnica Starlink usluge April Vaught, koja je morala da reši svoj problem samostalno tako što je otkazala svoj nalog, resetovala Starlink hardver i otvorila novi nalog.

Korisnička podrška Starlink-a je odgovorila na njenu poruku nakon pet dana sa beskorisnom automatskom porukom. “Mislim da moraju da budu bolji. Usluga je skupa, barem bi mogli da ponude bolju korisničku podršku”, kaže ona.

Slične žalbe možete pronaći na Facebook-u, Reddit-u i Twitter-u, gde neki tvrde da je Starlink “najgora korisnička podrška ikada”.

Ovaj problem može biti posebno frustrirajući za korisnike koji su dobili Starlink antenu, ali su naišli na greške prilikom postavljanja. Pretplatnici nemaju načina da pozovu SpaceX, već jedino mogu da pošalju zahtev za podršku putem veb sajta ili aplikacije kompanije.

“Voleo bih da više ljudi zna koliko je loša ljudska podrška tamo”, kaže bivši pretplatnik Starlink usluge Joseph Browning. Browning ističe da je Starlink-ova internet usluga “fantastična”, ali je bio primoran da otkaže pretplatu jer korisnička podrška kompanije nije uspela da vrati pristup nakon što je pauzirao svoju pretplatu.

“Shvatam da je kompanija nova i sve to, ali zaista nisam dobio nijedan jasan odgovor od njih o tome kako da rešim problem”, dodaje on.