Grupni video pozivi u ViberuGrupni video pozivi u Viberu

Kao globalni lider u komunikaciji putem poruka, Viber je postao najpouzdanija platforma za povezivanje ljudi sa porodicom, prijateljima i kolegama – ali i brendovima! Sadržajni i atraktivni razgovori ostaju u središtu svega što Viber nudi, a isto ostaje važeće i u domenu poslovnih poruka koje pomažu kompanijama da se povežu sa mušterijama na direktan i personalizovan način – posebno u svetlu porasta konverzacijske kupovine.

Biznisima koji još nisu iskusili sve prednosti interaktivne, jedan-na-jedan komunikacije sa svojim kupcima na raspolaganju je tromesečni besplatni probni period Viberovih konverzacijskih poslovnih poruka, u okviru posebnog probnog perioda. Mogućnost da ovu funkcionalnost isprobaju u ovom periodu biće dostupna svim novim ili postojećim brendovima sa nalozima za Poslovne poruke koji po prvi put šalju konverzacijske poruke. Probni period trajaće od 4. aprila do 30. juna 2022. godine i važiće na svetskom nivou. Svaki brend koji tokom tog perioda pošalje svoju prvu konverzacijsku poruku dobija 90 dana besplatnih konverzacijskih poruka, počevši od dana prve poslate poruke.

Šta brendovi time dobijaju? Konverzacijske poruke na Viberovoj platformi se mere onim što nazivamo „sesijama“ (engleski: sessions). Pod sesijama se podrazumeva 24-časovni vremenski interval tokom kojeg brendovi i korisnici mogu da razmenjuju više poruka unutar konverzacije – u kome brend može da pošalje i do 60 poruka! Sesija počinje onog trenutka kada korisnik pošalje poruku brendu, a naplaćivanje poruka brendu počinje tek od odgovora korisniku. Sesije omogućuju brendovima i korisnicima da ostvare prave razgovore – dijaloge koji pomažu brendovima da odgovore na pitanja korisnika u realnom vremenu, kao i da grade snažne veze sa svojom publikom.

Iako su prvobitno namenjene za korisničku podršku, Viberove konverzacijske poslovne poruke mogu da otvore potpuno nove perspektive u komunikaciji brendova i kupaca. Razgovori sa agentima prodaje mogu da pokriju brojne teme, kao što su upravljanje porudžbinama i detaljima dostave, pomoć pri odabiru proizvoda, pravljenje rezervacije ili izborom proizvoda iz „lojalti“ programa. Kompanije takođe mogu da podstiču korisnike na kupovinu kroz interaktivnu komunikaciju, kako bi lakše zadržale postojeće mušterije čime bi unapredile komunikaciju posle kupovine – uz ostale prednosti.

Istraživanjima je utvrđeno da 73% potrošača radije komunicira sa brendovima kojima mogu da pošalju poruku umesto da ih pozovu, a 58% njih veruje da su poruke najbrži način komunikacije s brendovima. Štaviše, 74% kupaca preferira dopisivanje s brendovima ukoliko im s druge strane odgovara prava osoba – a ne robot.

Komunikacija između brendova i kupaca se konstantno razvija, a samim tim raste i upotreba poslovnih poruka. Brendovi aktivno koriste brojne usluge i mogućnosti koji su im na raspolaganju na Viberu, što ilustruju i brojke: u 2021.godini, sve vrste poslovnih poruka poslate preko Vibera u Srbiji doživele su kumulativni rast od 66%, a konverzacijske poslovne poruke su ostvarile neverovatan rast od 104%.

U okviru Viberovih konverzacijskih poruka, biznisi na jednom kanalu mogu da se pozabave sa više tema važnih klijentu ili kupcu. Dakle, brendovi mogu adekvatno da odgovore na sve češći zahtev korisnika za ličnom interakcijom, i dobijaju mnogo prilika da unaprede iskustvo korisnika u svim fazama odnosa sa brendom.

Ukoliko biste želeli da saznate više na ovu temu, pozivamo vas da pogledate dodatne informacije o tromesečnoj besplatnoj probi Viberovih konverzacijskih poslovnih poruka.