Šta je važno kod odluke o kupovni pametnog sataŠta je važno kod odluke o kupovni pametnog sata

Huawei, vodeći svetski proizvođač pametnih nosivih potrošačkih uređaja, predstavlja Izveštaj o uvidu u tržište pametnih satova, deli saznanja o ponašanju kupaca i pruža tržišne uvide u poslovanje kompanija proizvođača nosivih uređaja. Zaključci u izveštaju zasnovani su na različitim studijama koje je Huawei sproveo interno i u partnerstvu sa renomiranim istraživačkim entitetima.

„Huawei interese potrošača stavlja kao prioritet pri kreiranju nosivih uređaja, sa ciljem da dovede digitalna rešenja višeg nivoa svakom pojedincu, domaćinstvu i industriji. Bili smo inovator u industriji pametnih satova, gurajući celu industriju napred integracijom Huawei revolucionarne tehnologije i korišćenjem renomiranih metoda istraživanja i razvoja Huawei naučnih laboratorija i Huawei globalnih istraživačkih instituta“ – rekao je Vilijam Tian, predsednik evropskog regiona Huawei Consumer Business Group.

Preferencije potrošača i motivi za kupovinu

Kupci odvajaju vreme u donošenju odluke o kupovini pametnog sata i proces traje skoro mesec dana. Motivi za kupovinu su slični kod svih grupa potrošača, bilo da se radi o iskusnim korisnicima sa specifičnim potrebama ili lifestyle orijentisanim kupcima koji žele da ostanu u kontaktu sa trendovima i gedžetima. Brand fanatici takođe igraju važnu ulogu u procesu odlučivanja.

Zdravstvene karakteristike i povezivanje u fokusu

Kombinacija digitalne tehnologije, industrijskog dizajna i zdravstvenih karakteristika je sve prisutnija u proizvodnji pametnih satova. Podaci o praćenju zdravlja koriste se za vizuelizaciju i digitalizaciju funkcija ljudskog tela, a sve veća dostupnost novih tehnologija približava nosive uređaje potrošačima.

Funkcije pametnog sata igraju važnu ulogu u donošenju odluke o kupovini, a vlasnici pametnih satova se najčešće koriste osnovnim funkcijama kao što su svakodnevno praćenje zdravlja i sportski režimi.

Funkcije povezivanja su takođe važne, a 38% kupaca je izabralo mogućnost primanja telefonskih poziva direktno na uređaju kao najvažniju. 60% vlasnika pametnih satova tvrdi da redovno proveravaju informacije iz aplikacija za praćenje zdravlja i preduzimaju radnje na osnovu rezultata.