Međunarodno istraživanje kompanije Xerox pokazuje da će se gotovo polovina preduzeća obratiti prodavcima kancelarijske opreme kako bi od njih zatražili pomoć u vezi sa rešenjima bez papira

Prema istraživanju kompanije Xerox, više od 80 posto malih i srednjih preduzeća želi da izbaci papir iz postupka fakturisanja, podnošenja finansijskih izveštaja, upravljanja pravnim pitanjima i ljudskim resursima, kao i iz sprovođenja drugih postupaka koji oduzimaju mnogo vremena.

Rezultati istraživanja, u kojem je učestvovalo više od 1000 preduzeća u SAD-u, Ujedinjenom Kraljevstvu, Francuskoj i Nemačkoj, pokazuju da ispitanici očekuju da će sprovesti promenu tokom narednih 12 meseci.

Gotovo polovina (46 %) ispitanika potvrdilo je da gube mnogo vremena na postupke koji obuhvataju velike količine papira, dok svaki šesti ispitanik smatra da to konačno ima značajan učinak. Najviše vremena u tom pogledu gube mala i srednja preduzeća u Nemačkoj (51 %) i SAD-u (50%), nakon kojih slede ispitanici iz Ujedinjenog Kraljevstva (43 %) i Francuske (37 %).

Budući da je tek svaki peti ispitanik svestan da tržište nudi rešenja bez papira, u sklopu pripreme za digitalizaciju papirnih postupaka, većina malih i srednjih preduzeća će se obratiti stručnjacima kako bi dobili savete. Istraživanje pokazuje da će njih 47 % posetiti prodavca kancelarijske opreme, svaki četvrti obratiće se svom prodavcu informatičke opreme, a njih 37 % obratiće se proizvođaču proizvoda.

„Promene mogu biti zahtevne za mala i srednja preduzeća, ali postoje brojni načini na koji se može postići ispravan razvoj“, rekao je John Corley, predsednik Poslovanja sa ovlašćenim partnerima kompanije Xerox. „Kako mala i srednja preduzeća počinju sa uvođenjem digitalizacije, važno je razumeti na koji način tehnologija, kao što su aplikacije na štampačima i upravljanje uslugama štampanja, može pomoći u ispunjenju njihove vizije i biti deo strategije za postizanje uspešne digitalne transformacije.“

Prioriteti koji utiču na donošenje poslovnih odluka

Istraživanje koje je sprovelo nezavisno društvo za ispitivanje tržišta Coleman Parkes Research pokazuje da je povećanje produktivnosti glavni prioritet malih i srednjih preduzeća, zajedno sa rastom i smanjenjem troškova štampe. Ostali rezultati uključuju sledeće:

 

  • Ukupno 28 % malih i srednjih preduzeća je izjavilo da su napredni u smislu sprovođenja svojih planova za digitalizaciju postupaka koji obuhvataju papir, pri čemu je najnaprednija Francuska (33 %).
  • Američka mala i srednja preduzeća su u zaostatku sa svojim planovima za digitalizaciju postupaka; njih 41 % izjavilo je da su tek počeli (prosek iznosi 37 %).
  • 12 % svih malih i srednjih preduzeća treba još jedna do tri godine da završe sa sprovođenjem digitalizacije.

 

Osim stavljanja naglaska na digitalizaciju i automatizaciju, mala i srednja preduzeća takođe istražuju druge mogućnosti povećanja produktivnosti, uključujući:

 

  • Usluge upravljanja štampanjem (engl. Managed Print Services, MPS): 42 % ispitanika izjavilo je da imaju ugovor za MPS, dok je njih 40 % izjavilo da nameravaju da sklope ugovor tokom naredne dve godine. 66 % ispitanika svakog meseca troši više od 1000 USD na štampanje, što je značajan trošak poslovanja. Preduzeća koja imaju ugovor za MPS navode da su glavne prednosti manji troškovi, manja potrošnja papira i poboljšano praćenje troškova štampanja.
  • Mobilnost: 23 % malih i srednjih preduzeća veruje da će do kraja 2017. godine mobilne usluge biti u potpunosti integrisane u njihove radne tokove. Danas 66 % malih i srednjih preduzeća sprovodi mobilno štampanje u sklopu svojih mobilnih inicijativa, dok njih 27 % to namerava da postigne tokom sledeće godine. Glavni razlozi su povećanje produktivnosti mobilnih radnika, ispunjavanje potreba klijenata za udaljenim informacijama i poboljšana i brža korisnička podrška.
  • Sigurnost: Sve je važnije za mala i srednja preduzeća da osiguraju informacije ključne za poslovanje na svim oblicima tehnologija sa brzim rastom količine podataka. Zbog toga 56 % malih i srednjih preduzeća trenutno koristi štampače i/ili višefunkconalne štampače u svojim sigurnosnim strategijama.

Mala i srednja preduzeća u SAD-u i zapadnoj Evropi godišnje troše 40 milijardi USD na kancelarijsku opremu i povezane usluge štampanja1. Xerox je uveliko usredsređen na pomaganje tim preduzećima da poboljšaju poslovanje. Kompanija je uvela različita rešenja kojima mala i srednja preduzeća mogu automatizovati postupke, poboljšati mobilnost i smanjiti troškove štampanja putem MPS-a. Tehnologija ConnectKey® kompanije Xerox automatizuje postupke koji se obavljaju ručno i koji obuhvataju papir i mobilnim korisnicima olakšava saradnju i delotvorniji rad, čak i van kancelarije. Kompanija Xerox takođe sarađuje sa kompanijama Cisco i McAfee radi postizanja osiguranja štampača na višem nivou.

Metodologija ispitivanja

U detaljnom internet ispitivanju koje je završeno u septembru 2016. učestvovalo je 1021 malih i srednjih preduzeća sa godišnjim prihodima od manje od 6 miliona USD do više od 305 miliona USD. Ispitivanje „Trendovi u kancelarijskoj produktivnosti za 2017. donose poboljšanja“ sprovela je nezavisna treća strana Coleman Parkes Research, a naručila ga je kompanija Xerox. Ispitanici su bili viši zvaničnici kompanija u području poslovanja, finansija i IT-a, kao i vlasnici malih preduzeća. Ispitana mala i srednja preduzeća imaju između 50 i 1000 zaposlenih i imaju sedište u SAD-u, Ujedinjenom Kraljevstvu, Francuskoj i Nemačkoj. Učestvovala su 293 američka preduzeća.


Omogućite notifikacije OK Ne, hvala